NAPĘD TYLNY

Silniki do konwersji w napędzie tylnym mogę mieć moc od 500w do 1500w można je przełączać na 250w do użytku drogowego i można je odblokować do pełnej mocy do użytku w terenie. 

Standardowy zestaw do rowerów elektrycznych do konwersji rowerów elektrycznych składa się z następujących elementów:

Specyfikacja konwersji z napędem w tylnym kole:
Silnik: bezprzekładniowy 250W-500W/1000W, bezszczotkowy silnik z piastą tylną
Zastosowanie: W trybie 250w rowerem można jeździć po drodze. W trybie

Moc 500w /1500w musisz być w terenie. 

Moc (250w): W trybie legalnego ruchu drogowego w EU (250w) silnik osiąga maksymalną prędkość dozwoloną przez przepisy 25km/h.
Moc (500w/1500w): W trybie offroad (500w/1500w) silnik osiąga maksymalną prędkość 25-70 km na godzinę.

Rozmiar kół: 26 cali, 27,5 cala, 700c, 28 cali lub 29 cali 

Kompatybilność ramy: Wymaga 135 mm prześwitu 

Kompatybilność z przekładniami:   3, 6, 7 i 8-biegowe 

Materiał kół: Dwuścienna obręcz ze stopu aluminium ze wzmocnionymi szprychami, aby wytrzymać dodatkowe napięcie.
Kolor kół: Czarna obręcz ze srebrnymi szprychami
Przepustnica: kciuk.
Dźwignie hamulca: Elektryczne dźwignie, które również odcinają moc po naciśnięciu.
Kompatybilność z hamulcami: Kompatybilny zarówno z hamulcami tarczowymi, jak i opcjami akumulatora V-brake

  • Baterie : 500W 36V / 11aH.
  • Bateria Rama:  500W 36V / 15Ah
  • Bateria Rama:  500W 36V / 17Ah
  • Bateria Rama:  500W 36V / 19Ah

    Dla zestawu 1000/1500W 48V:

  • Akumulator do ramy: 1000w 48V /12Ah
    Akumulator do ramy:  1000w 48V /16Ah

* Zasięg między ładowaniami zależy od terenu, wagi rowerzystów, częstego używania PAS, częstotliwości postojów/startów, ciśnienia powietrza w oponach itp.

Wszystkie akumulatory są łatwo odłączane i dostarczane z ładowarką. Konwerjs składa się z tylnego koła silnikowego, usuwając wszelkie problemy związane z kompatybilnością przedniego widelca. Konwersja możliw  z dodatkową  przepustnicą.